Majlis Pengawasan Syariah Etiqa Takaful

Friday, March 26, 2010

Etiqa @ Taiping Sentral Mall





Pada 1 Mac hingga 6 Mac 2010, Agensi ADS dengan kerjasama Etiqa cawangan Ipoh melancarkan Program Seminggu Bersama Pelanggan yang telah diadakan di Taiping Sentral Mall.

Program ini diadakan sempena Karnival Membeli Belah 1 Malaysia yang berlangsung selama dua minggu. Karnival ini mendapat sambutan hangat daripada penduduk sekitar kerana ia merupakan jualan mega yang menawarkan harga rendah yang diadakan setiap tahun.
Kaunter Etiqa juga menerima sambutan hangat daripada pengunjung. Waktu kemuncak pengunjung di sini adalah bermula jam4 petang hingga 10 malam.


Program ini mendapat kerjasama daripada 15 orang wakil Etiqa Takaful dan hasil kesungguhan mereka, program ini berjaya mendapat jumlah jualan yang melebihi sasaran yang ditetapkan. Ia sekaligus dapat memberi pengalaman kepada wakil-wakil untuk lebih berani dan agresif dalam usaha mendidik dan meyakinkan para pelanggan tentang pentingnya setiap orang mempunyai perlindungan takaful.

Di sini juga para wakil dapat berkongsi dengan pelanggan tentang kekuatan syarikat Etiqa Takaful Berhad yang sentiasa diyakini kerana pada tahun 2009, Etiqa Takaful telah memegang 74% pasaran takaful di Malaysia dan diiktiraf sebagai syarikat takaful yang terbesar di dunia.


Di atas kepercayaan inilah maka kami di Etiqa sentiasa berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk memudahkan para pelanggan kami.

No comments: